مراسم تودیع و معارفه ذیحساب هواشناسی استان گلستان برگزار شد.

 

مراسم تودیع و معارفه ذیحساب اداره کل هواشناسی استان گلستان با حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع نیروی انسانی و رییس حراست اداره کل امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هواشناسی استان گلستان؛ در این مراسم نور بخش داداشی ضمن خوش آمدگویی به حاضرین اظهار نمودند: همکاری و تعامل مناسب ذیحسابی سابق جناب اقای دکتر طبرسا با امور مالی این اداره برای رسیدن به اهداف سازمانی تحت فرآیندهای قانونی و مساعدت لازم قابل تشکر وقدردانی می باشد.

نور بخش داداشی در ادامه ضمن خیر مقدم به اقای افرا مهرانی نیا گفتند: امید است ذیحساب جدید با تجربه خوبی که در این زمینه دارند و اطلاع از اعتبارات با نگاه خاص و سرعت مورد نیاز و قابل پیش بینی در به فعلیت رساندن کارهای این بخش مساعدت و همکاری لازم را بعمل آورند.

ایشان با اشاره به نقش ذیحسابی در بهبود کارایی دستگاه های دولتی و جلوگیری از تضیع حقوق دولت تصریح کرد: امید است بتوانیم با همکاری و تعامل بیشتر جهت پایداری ارائه خدمات، هزینه کرد صحیح اعتبارات، حفظ و ارتقای نظام سلامت دستگاه گام برداریم.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از آقای دکتر طبرسا و آقای افرا مهرانی نیا به عنوان ذیحساب جدید اداره کل هواشناسی استان گلستان معرفی شد.