دیدار سرپرست هواشناسی گلستان با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان

به گزارش روابط عمومی هواشناسی گلستان روز دوشنبه مورخ 1401/08/30 سرپرست هواشناسی استان گلستان در دفتر رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان حضور یافته و با ایشان ملاقات نمودند.

در این نشست که مرضیه حسینیایی رئیس اداره توسعه و منابع هواشناسی نیز حضور داشتند محور بحث و گفتگو پیرامون مسائل و وضعیت اعتبارات هواشناسی در سال جاری  بود.

قدرت اله عابدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان با تبریک انتصاب امان محمد کمالی به عنوان سرپرست هواشناسی گلستان بر همکاری همه جانبه مخصوصاً در زمینه  بحران و اطلاع رسانی پدیده های جوی تاکید نمودند.

امان محمد کمالی سرپرست هواشناسی استان گلستان ضمن تشکر از مهندس عابدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در حمایت ها و همکاری با اداره کل هواشناسی استان گلستان در این دیدار به شرایط ویژه هواشناسی و حضور 24 ساعته پرسنل در ایستگاه های هواشناسی اشاره کرد و خواستار مساعدت سازمان مدیریت و برنامه ریزی در زمینه اعتبارات تملک دارایی ها و هزینه ای و رفاهیات پرسنل در هواشناسی استان درسال 1401 شد.

همچنین در این دیدار در خصو ص پروژه های مهم و اولویت دار هواشناسی بویژه پروژه فرودگاه گرگان و پروژه رادار هواشناسی گلستان  و پیشرفت آن بحث و گفتگو شد و مقرر گردید با همکاری سه جانبه بین سازمان هواشناسی کشور، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان و اداره کل هواشناسی گلستان  پروژه رادار هرچه سریعتر به بهره برداری برسد.