اداره کل هواشناسی گلستان به عنوان دستگاه برتر استان در ترویج وتوسعه فرهنگ نماز انتخاب شد

اداره کل هواشناسی گلستان  رتبه برتر توسعه و ترویج فرهنگ نماز را بین دستگاه های اجرایی استان کسب نمود

به گزارش روابط عمومی هواشناسی  استان گلستان : از سوی ستاد اقامه نماز استان ، اداره کل هواشناسی  گلستان به عنوان دستگاه برتر در ترویج وتوسعه فرهنگ نماز انتخاب شد و لوح تقدیری ازسوی آقای دکتر زنگانه استاندار گلستان و حاج آقا نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان به مدیر کل  و دبیر اقامه نماز هواشناسی گلستان اهداء شد.

در متن لوح تقدیر آیت ا… سید کاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان خطاب به  مدیر کل هواشناسی استان گلستان آمده است: به پاس قدردانی از خدمات ارزشمند و تلاشها و مساعی جنابعالی و اعضای محترم شورای اقامه نماز آن دستگاه در پشتیبانی از فعالیتهای ترویج و توسعه فرهنگ نورانی نماز در سال 1400 که بر اساس ارزیابی و رای هیات محترم داوران به عنوان دستگاه برتر انتخاب و شایسته تقدیر ویژه شده اید. این لوح اهداء می گردد.

امید است در سایه توجهات حضرت ولی عصر ( عج ) در پیمودن راه پرافتخار شهدای والا مقام انقلاب اسلامی در راستای آرمان های بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره ) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) موفق و موید باشید.

همچنین با اهداء لوح تقدیر از سوی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گلستان از زحمات مهدی شیخ نظری دبیر شورای اقامه نماز اداره کل هواشناسی استان گلستان تقدیر بعمل آمد.در متن لوح تقدیر آمده است: به پاس قدردانی از خدمات ارزشمند و تلاشها و مساعی جنابعالی در انجام و پیگیری به موقع فعالیتهای ترویج و توسعه­ی فرهنگ نورانی نماز در سال 1400، این لوح تقدیر اهداء می گردد.