حضور مدیر کل هواشناسی استان گلستان در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی ( ایرنا )

حضور مدیر کل هواشناسی استان گلستان در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی ( ایرنا )
مهندس داداشی مدیر کل هواشناسی استان گلستان روز شنبه 29 مرداد به مناسبت هفته خبرنگار ضمن حضور در دفتر خبرگزاری ایرنا با مدیر و هیئت تحریریه این رسانه دیدار و گفتگو کرد.
نوربخش داداشی روز شنبه با حضور در ایرنا مرکز گلستان اظهار داشت، این اداره کل طرح توسعه زیرساخت های هواشناسی را در همه حوزه ها در دستور کار قرار داده و پیگیر اجرا و بهره برداری آن است.
وی از بهره برداری ایستگاه هواشناسی آزادشهر در هفته دولت سال جاری خبر داد.
داداشی در ادامه ضمن قدرانی از تصویب اعتبار ساخت، تجهیز و راه‌اندازی رادار هواشناسی گنبدکاووس در سفر استانی هیات دولت خواستار تسریع در تخصیص این اعتبار شد و اشاره کرد ساخت ابنیه رادار هواشناسی گنبدکاووس آغاز شده است.
همچنین داداشی از افزایش تعداد ایستگاه های خودکار باران‌سنجی استان خبر داد و گفت: وجود این ایستگاه‌ها در مناطق کوهستانی استان برای اعلام هشدار بارش نقطه‌ای و اطلاعات مربوط به آن اهمیت بسیار زیادی دارد.
رجایی مدیر خبرگزاری ایرنا پیشنهاد دادند تفاهمنامه همکاری بین اداره کل هواشناسی با خبرگزاری ایرنا منعقد شود . همچنین در خبرهای مربوط به پیش بینی وضعیت جوی، توصیه های هواشناسی کشاورزی آورده شود. در ادامه به لزوم جذابیت خبر برای اثر گذاری بیشتر اشاره کرد.