دیدار سرپرست هواشناسی گلستان با مدیرکل صدا و سیما استان

سرپرست هواشناسی استان گلستان با حضور در صدا و سیمای مرکز گلستان،  با شکری نیا مدیر کل صدا و سیمای استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی هواشناسی گلستان، به منظور هم افزایی در حوزه اطلاع رسانی به کاربران خدمات هواشناسی ، امان محمد کمالی سرپرست هواشناسی  گلستان روز یکشنبه 6 آذر ماه  با رسول شکری نیا مدیرکل صدا و سیمای گلستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار به اهمیت و کاربرد اطلاعات هواشناسی در زندگی روزمره مردم و اهمیت این اطلاعات در بخش های کشاورزی، حمل و نقل و .. و ضرورت همکاری دوجانبه و ارتقاء سطح همکاری ها برای اطلاع رسانی بهتر به مردم پرداخته شد. همچنین با عنایت به اینکه صدا و سیما یکی از پرمخاطب ترین رسانه ها در سطح استان است و گزارش های هواشناسی مخاطب زیادی در این رسانه دارد و از حساسیت بالایی برخوردار است لذا گزارش ها متناسب با نیازهای مخاطبین باشد.

در این نشست پیشنهاد شد توسط کارشناسان توسعه هواشناسی کاربردی در برنامه های تولیدی صدا و سیما توصیه های هواشناسی کاربردی کشاورزی و دریایی ارائه گردد. به منظور افزایش کیفیت ضبط و پخش و تصویر برداری ، انعکاس گرافیکی وضعیت شهرهای مختلف استان امکانات سخت افزاری و نرم افزاری با همکاری دو دستگاه به روز رسانی شود.