دیدار مدیر کل هواشناسی گلستان با مادر سه شهید گرانقدر

در آستانه ولادت با سعادت بانوی دو عالم فاطمه زهرا(س) و در راستای تجلیل از مادران و همسران شهدای هشت سال دفاع مقدس امان محمد کمالی مدیر کل هواشناسی گلستان به دیدار مادر شهیدان سید قاسم حسینی حیدر آباد ، محمد علی حسینی حیدر آباد و محمد اسلامی در روستای حیدر آباد گرگان رفت.

مدیر کل هواشناسی گلستان، ضمن تأکید بر ادامه دادن راه شهدا افزود: دیدار با خانواده‌های شهدا و مخصوصا مادران شهید که اسوه‌های صبر و پایداری هستند، برای ما یک افتخار و فرصتی مغتنم محسوب می‌شود و بنابراین ما باید همواره ادامه دهنده و رهرو راه شهدای خود باشیم تا همچنان در مسیر عزت و سربلندی کشور گام برداریم.

شهید سید قاسم حسینی حیدر آبادی در بيســت و پنجم ارديبهشــت ،۱۳۴۳ در روستاي حيدرآباد از توابع شهرســتان گرگان به دنيا آمــد. به عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور يافت. بيست و ششم اسفند ،۱۳۶۳ با سمت تك‌تيرانداز و تكاور در جزيره مجنون عراق بر اثر اصابت تركش خمپاره به سر، شهيد شد. مزار او در گلزار شهداي زادگاهش قرار دارد.

شهید محمد علی حسینی حیدر آباد دوم خرداد ،۱۳۳۶ در روستاي حيدرآباد از توابع شهرستان گرگان به دنيا آمد. از سوي بسيج در جبهه حضور يافت. بيست و ششم فروردين ،۱۳۶۰ با سمت امدادگر در اهواز بر اثر اصابت تركش خمپاره به شهادت رسيد. مزار اودر گلزار شهداي زادگاهش قرار دارد.
گفتنی است در این دیدار با اهداء هدایا و لوح سپاس از مقام شامخ شهدا و مادران این شهیدان تجلیل شد.