حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در هواشناسی گلستان

حضور دکتر محمدعلی زهره ای معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی و دکتر انسیه سیدجوادی مشاور امور بانوان وزارت راه و شهرسازی در استان گلستان
به گزارش روابط عمومی هواشناسی گلستان، همزمان با دهه مبارک فجر معاون وزیر راه و شهرسازی و مشاور مقام عالی وزارت بمنظور افتتاح ۱۷۳۸ واحد مسکونی و تحویل زمین رایگان به متقاضیان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در تاریخ 15 بهمن وارد استان گلستان شدند.
همچنین جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان گلستان با حضور دکتر زهره‌ای معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی، دکتر انسیه سیدجوادی مشاور امور بانوان وزارت راه و شهرسازی، مدیران و مسئولان ادارات زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در سالن کنفرانس هواشناسی گلستان برگزار شد.
دکتر زهره ای در این جلسه بیان کرد: برنامه های رفاهی از قبیل امکانات ورزشی شامل تمامی کارکنان وزارت راه و شهرسازی می شود همه کارکنان حق استفاده از این امکانات را دارند. وی از ابلاغ بخش نامه تامین مسکن کارکنان وزارت راه و شهرسازی خبر داد.
همچنین در ادامه این نشست درخصوص ساماندهی اموال منقول و غیر منقول وزارت راه و شهرسازی ، تشکیل قرارگاه حل مسئله، اصلاح ساختار، احکام پرسنلی و جشنواره کارمندان نمونه مطالبی را عنوان کردند.