نشست بصیرتی و تقدیر از جانبازان شاغل در اداره کل هواشناسی گلستان

نشست بصیرتی و تقدیر از جانبازان شاغل در اداره کل هواشناسی گلستان
همزمان با ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز، از همسر معظم جانباز سید مرتضی حسینی و از جانبازان شاغل در اداره کل هواشناسی استان گلستان تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی هواشناسی گلستان ؛ کمالی مدیر کل هواشناسی گلستان در این نشست صمیمانه، با اشاره به میلاد با سعادت امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل (ع) و امام سجاد (ع) ضمن تبریک این اعیاد، گفت: روز پاسدار بهانه ای برای قدردانی از غیورمردانی است که حافظ امنیت کشور در همه زمینه‌ها هستند. جانبازان را الگویی برای نسل جوان و نوجوان کشور دانست و افزود: جانبازان و خانواده‌های معظم آنان، خود را وقف آسایش و آرامش امروز کشور کردند.
مدیرکل هواشناسی گلستان با اشاره به انتخابات اسفندماه نیز تصریح کرد: انتخابات مهم‌ترین ابزار مشارکت مردم در تعیین سرنوشت کشور است که اسلام و انقلاب اسلامی آن را به مردم هدیه داده است.

در این مراسم از افرا مهرانی نیا و محمود محمد قلیپور جانبازان جنگ تحمیلی و از کارکنان شاغل در اداره کل هواشناسی استان گلستان با اهداء هدیه تقدیر شد.
همچنین همزمان با فرا رسیدن روز جانباز مدیر کل هواشناسی گلستان و تعدادی از همکاران با خانواده جانباز سید مرتضی حسینی دیدار کردند و از همسر معظم جانباز سید مرتضی حسینی تقدیر کردند .